keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Esittely

Tämä blogi on tarkoitettu Sosiaalinen media työyhteisöjen työvälineenä -opintojakson toteuttamiseen.

Olen Janni Laukkanen, 23-vuotias. Olen juuri kolmannen opiskeluvuoden päättänyt toimintaterapeuttiopiskelija, viimeistä harjoittelua, opinnäytetyötä ja tietenkin näitä kesäopintoja vailla valmis toitsu siis. Työvälineenä sosiaalinen media on minulle vielä outo, mutta henkilökohtaisessa elämässä tunnen Facebookin, Instagramin, Twitterin sekä Pinterestin. Olen myös kirjoittanut blogeja ollessani pidempiä aikoja ulkomailla.

Vapaa-aikani kuluu ystävien kanssa, toisinaan urheillessa, lukiessa, musiikkia kuunnellessa sekä käsitöitä tehdessä. Matkustelen aina kun resurssit siihen riittävät. Lisäksi erilaiset viestintäsovellukset, mitä puhelimestani löytyy haukkaavat suuren osan ajastani.

Eniten käytän Facebookia, mutta se on ajanmyötä muuttanut muotoaan niin ulkoisesti kuin sisällöllisestikin ja oma aktiivisuuteni on siten myös mukautunut. Nykyään luen sieltä toisten tykkäämiä tai jakamia kirjoituksia, tapahtumia jne. Käytän sitä myös jonkin verran viestimiseen mutta oikeastaan se edustaa minulle yhteystietojen säilytyspaikkaa. Olen usein miettinyt Facebookista poistumista, mutta minulla on kavereissa useita ihmisiä jotka asuvat toisella puolella maailmaa, enkä ole heihin muulla tavalla yhteyksissä.

Kommentoin Katan blogia tehtäviin liittyen.

2 kommenttia:

  1. Facebook on tosiaan hyvä väline pysyä kärryillä, mitä tutuille ihmisille kuuluu eri puolilla palloa. Tsemppiä opiskeluihin!

    VastaaPoista
  2. Viestintäsovellukset ja erilaiset somekanavat vievät kyllä mennessään, kun niihin pääsee sisälle. :) Ja Facebook on tosiaankin aivan kuin toinen maailma kun vertaa muihin sosiaalisen median kanaviin, se elää omaa elämäänsä!

    VastaaPoista